Ik heb veel verschillende leveranciers, loont het dan ook de moeite te gaan vergelijken?

Zeker. Wanneer U voor verschillende Telecomzaken meerdere providers heeft, dan is Uw besparingsmarge doorgaans nòg groter.

Kan ik zomaar veranderen van leverancier voor internet en gsm?

Ja, U kan op elk moment veranderen van provider zonder opzegkosten voor zowel vaste als mobiele abonnementen. Enkel wanneer U genoten heeft van een koppelverkoop met gsm, tv of andere apparatuur bent U voor een bepaalde termijn gebonden aan Uw provider. Neem contact met ons op, en wij zoeken voor U uit wat mogelijk is.

Ik heb nog geen abonnementen en ga pas alleen wonen, kan ik ook genieten van jullie service?

Ja, ook wanneer U nog geen providers heeft kunnen wij U verder helpen. Onze voorstellen zijn interessant voor iedereen.

Niet de prijs is voor mij het belangrijkste argument, maar service en installatie.

Ook dan is een afspraak bij Totaalplan aan te raden. De focus hoeft niet te liggen bij besparen, ook wanneer U van de nieuwste en beste technologieën wenst te genieten, kunnen wij U hierin adviseren.

Ik wil graag besparen op gsmkosten, kan ik mijn bestaande gsmnummer behouden?

Natuurlijk. Zowel voor vaste lijn als mobiel, behoudt U Uw bestaande contactnummers, gratis.

Ik wil enkel totaalpakketten voor Telecom, waarbij alles is inbegrepen.

Uiteraard, dit is doorgaans ook de beste methode om te besparen. Neem contact met ons op voor meer info.

Ik heb enkel elektriciteit en geen aardgas, heeft een vergelijking zin voor mij?

Ja, ook de factuur van elektriciteit is de laatste jaren gestegen, en ook daar kan voor vele mensen verbetering worden gebracht.

Kan ik ook voor één component laten vergelijken?

Ja de keuze ligt bij U. Wij bekijken samen hetgeen voor U prioriteit heeft.

Houdt een verandering dan geen grote werken en veel papierwerk in?

Neen, wanneer U uiteindelijk wenst te veranderen dan hoeft U hier zelf geen inspanning voor te leveren. Totaalplan regelt alles.

Ik ben lang niet zeker of ik wens te veranderen, kan ik dan ook een afspraak maken?

Ja, ons bezoek is informatief en vrijblijvend.

Wat houdt een afspraak precies in?

We vragen U om huidige facturen klaar te leggen van alle providers/leveranciers. Van daaruit en op aangeven van U verschaffen wij U van uitleg en verduidelijking. Concreet en duidelijk prijsvergelijk wordt opgesteld, met daarbij ook voorstelling van alle onderdelen, mogelijkheden en opties. Een afspraak neemt ongeveer 30 min van Uw tijd in beslag en is gratis en vrijblijvend.

Ik kan enkel ’s avonds tijd vrij maken, kan dit?

Onze mobiele teams zijn beschikbaar van 8u30 ’s morgens tot 20u ’s avonds, neem gerust contact op om vrijblijvend de mogelijkheden te bekijken.

Ik betaal teveel en wil graag veranderen, maar ik wil geen ganse papierwinkel doorlopen…

Geen probleem, we bekijken samen wat de voordeligste oplossing is voor U en wij regelen verder alles, zonder meerkost.

Kunnen wij na de afspraak nog contact opnemen?

Natuurlijk, ons callcenter is steeds bereikbaar voor al Uw vragen. Na een afspraak is het ook mogelijk rechtstreeks contact op te nemen met de adviseur die U reeds bezocht.