Hulp & ondersteuning – Veel gestelde vragen

Abonnement

Wij bekijken graag samen met u wat uw mogelijkheden zijn. Bel ons op 09 330 60 40 of vul onderstaand formulier in zodat wij u opbellen.

Persoonlijke gegevens

Telecom

Provider vaste diensten *
Providers mobiel *
Meerdere providers

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden *

Onze algemene voorwaarden werden vervat op onze pagina met de privacy policy.

Wij kunnen dit meteen voor u in orde brengen. Dit kan via ons callcenter, dus op afstand of wij komen langs als u dat wenst. Wij leggen u graag alle opties uit. Bel ons op 09 330 60 40 of vul onderstaand formulier in zodat wij u opbellen.

Persoonlijke gegevens

Telecom

Provider vaste diensten *
Providers mobiel *
Meerdere providers

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden *

Onze algemene voorwaarden werden vervat op onze pagina met de privacy policy.

Hebben wij uw overschakeling geregeld of zijn wij daar nog mee bezig? Heeft u nog vragen hierover of is er iets fout met uw abonnement? Aarzel niet om ons te contacteren, wij helpen u meteen verder. U kan ons telefonisch bereiken op 09 330 60 40 of u kan onderstaand formulier invullen zodat wij u opbellen.

Algemene voorwaarden *

Onze algemene voorwaarden werden vervat op onze pagina met de privacy policy.

Afspraak

Neem uw agenda er bij en bel ons op 09 330 60 40 of vul onderstaand formulier in zodat wij u opbellen. Een afspraak is gratis en vrijblijvend en neemt ongeveer 30 minuten van uw tijd in beslag.

Persoonlijke gegevens

Telecom

Provider vaste diensten *
Providers mobiel *
Meerdere providers

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden *

Onze algemene voorwaarden werden vervat op onze pagina met de privacy policy.

De meeste afspraken werden gemaakt met een extern callcenter. Als alles is goed gegaan, heeft u een bevestigingsmail ontvangen met daarin het nummer waarop u rechtstreeks contact kan opnemen om de afspraak te verplaatsen of annuleren. Heeft u de bevestigingsmail niet ontvangen, kan u het callcenter niet bereiken of heeft u een afspraak gemaakt met ons intern callcenter? Geen probleem, wij helpen u uiteraard graag verder. Bel ons gerust op: 09 330 60 40 of vul onderstaand formulier in zodat wij u opbellen.

Algemene voorwaarden *

Onze algemene voorwaarden werden vervat op onze pagina met de privacy policy.

Identiteitskaart / kopie ID

Om een aanvraag voor u in orde te kunnen brengen, wordt een kopie van Uw identiteitskaart gevraagd. De reden hiervoor is dat elke aanvraag voor telecom producten moet geverifieerd worden door middel van een identiteitskaart. Teneinde misbruik te voorkomen. De kopieën worden enkel gebruikt om door te sturen als verificatie van uw aanvraag. Deze kopieën zullen door Adviesbureau Totaalplan op geen enkele manier gebruikt of misbruikt worden en enkel (tijdelijk) digitaal opgeslagen worden in het kader van uw aanvraag voor de telecom producten.

Wachten wij nog op kopieën?

Stuur deze dan eenvoudig door via onderstaand formulier:

ID kopie of foto
Algemene voorwaarden *

Onze algemene voorwaarden werden vervat op onze pagina met de privacy policy.

Klachten

Dat vinden wij zeer jammer maar wij zijn vragende partij om ons alles te melden. U kan voor alle vragen, opmerking of klachten terecht op het nummer 09 330 60 40 of u kan onderstaand formulier gebruiken. Wij gaan met elke melding meteen aan de slag!

Algemene voorwaarden *

Onze algemene voorwaarden werden vervat op onze pagina met de privacy policy.

Heeft u niet gevonden wat u zocht?

Bel ons voor al uw vragen op 09 330 60 40

Algemene voorwaarden *

Onze algemene voorwaarden werden vervat op onze pagina met de privacy policy.

Totaalplan

Racing, Roadtrips, Trackdays, Vip events

Pop-up karting, evenementen voor bedrijven en particulieren op eigen terrein of locatie